Dietetyk w Radomiu

Dieta, to sposób odżywiania jaki wdrażamy w swoje życie dla osiągnięcia pewnego celu. Niekoniecznie musi być to chęć redukcji masy ciała, coraz częściej bowiem do dietetyka zgłaszają się osoby oczekujące zwiększenia łaknienia, budowy masy mięśniowej, czy też utrzymania stabilnej wagi. Co więcej, do specjalisty z zakresu dietetyki przychodzą również osoby cierpiące na konkretne dolegliwości (np. cukrzyca) lub nietolerancje, które są zmuszone wyeliminować ze swojej diety konkretne grupy produktów, aby żyć w sposób bezpieczny i komfortowy. Praca dietetyka opiera się o rozległą wiedzę i ciągły rozwój dotyczący sposobów łączenia produktów, ich produkcji, pochodzenia, kaloryczności oraz przystępności w konkretnych przypadkach klientów.

Radom, to miasto, które na brak wykwalifikowanej kadry dietetycznej narzekać zdecydowanie nie musi – wręcz przeciwnie. Miasto posiada bardzo wielu znakomitych specjalistów, którzy w swojej pracy kierują się kompetencją, doświadczeniem oraz ogromną wiedzą, co więcej – są dostępni i otwarci na klientów, realizują ich oczekiwania i wspólnie cieszą się z efektów końcowych.

Odpowiednie żywienie

Sposób w jaki się odżywiamy oddziałuje nie tylko na nasze zdrowie, samopoczucie i poziom energii, ale również na nasz wygląd zewnętrzny. Bardzo często zauważamy np. że wypadają nam włosy, skóra staje się szorstka, a paznokcie łamliwe – to przykre skutki niedoborów witamin i minerałów, a więc niewłaściwego sposobu odżywiania i braku suplementacji. Powinniśmy jeść regularnie (co 3-3.5 godziny) i dokładnie przeżuwać pokarm, to ważne ponieważ wówczas kiedy jest on lepiej pogryziony, jego trawienie przebiegnie znacznie szybciej i łatwiej (bez niepotrzebnych gazów, bóli i skurczy), a także wcześniej odczujemy uczucie sytości, dzięki czemu zjemy mniej (jeśli się odchudzamy). Ponadto, powinniśmy unikać gazowanych napojów, słodzonych soków i nektarów oraz białego cukru (słodyczy) – nie służą one niczemu poza dostarczaniem pustych kalorii, które i tak nie pozwolą nam przytyć lub zbudować masy, wówczas kiedy taki jest nasz cel. Stawiajmy na zdrowe i pełnowartościowe węglowodany, tłuszcze oraz białka. Jedzmy nienasycone tłuszcze w postaci: awokado, pestek, orzechów, oleju z oliwek, oleju i masła kokosowego itd. Wybierajmy pełnoziarniste kasze, makarony, pieczywo, a także wysokiej jakości białko (jaja, twaróg, jogurty). Niezwykle ważne jest również picie odpowiedniej ilości wody każdego dnia, albowiem to dzięki niej nasz organizm jest w stanie normalnie funkcjonować, żyć (minimum 2 litry). Starajmy się, aby każdy z 5 posiłków zawierał choćby minimalną porcję owoców i warzyw, dzięki czemu będzie znacznie bardziej zdrowo, kolorowo i smacznie. O ile czas pozwoli – gotujmy w domu! Możemy zaangażować w to całą rodzinę, a będzie to doskonała okazja do spędzenia wspólnie czasu.

Suplementacja

Nieodłącznym elementem zdrowego żywienia jest suplementacja, która wspiera organizm we wszystkich przemianach i procesach, a także uzupełnia powstałe niedobory oraz intensyfikuje poziom równowagi wewnętrznej. Suplementy diety na redukcję, na masę, na poprawę pracy mózgu, na normalizację poziomu testosteronu, witaminowe, minerałowe, węglowodanowe, białkowe etc.) służą do tego, aby w połączeniu z odpowiednią dietą – dawać spektakularne efekty. Nie ukrywajmy, że bez suplementacji, pomimo usilnych starań i sumiennego wykonywania planu dietetycznego, nie jesteśmy w stanie osiągnąć w pełni pożądanych efektów, ponieważ nasze ciało, nasz organizm – potrzebują wsparcia. Warto również zaznaczyć, że suplementy diety są w pełni bezpieczne i nieinwazyjne, ponadto posiadają właściwości regeneracyjne, antyzapalne, antygrzybiczne, antynowotworowe i prorozwojowe. Dzięki suplementom, nasze przestrzenie międzytkankowe oraz same mięśnie – są w pełni zabezpieczone i odbudowywane w razie wystąpienia takiej potrzeby. Suplementy polecane są przecież kobietom spodziewającym się dziecka, jak i tym, które do ciąży się przygotowują – co dodatkowo wzmacnia ich wiarygodność oraz rangę. Każdy dietetyk poleci Ci suplementację, ponieważ jest ona po prostu niezbędna i nie możesz zbagatelizować tego tematu, albowiem jest on bardzo ważny i zaważy zarówno na Twoich efektach, jak i na Twojej kondycji fizycznej oraz psychicznej.